Zabawna Buzia (funny face)
Film z 1957 roku, reżyseria Stanley Donen. Zagrała z Fredem Astairem, poniżej trailer.
Wybrane fragmenty z filmu Funny Face
Think Pink! ;)
Film z 1957 roku, reżyseria Stanley Donen. Zagrała z Fredem Astairem, poniżej trailer.
Wybrane fragmenty z filmu Funny Face
Think Pink! ;)
Słodka i piękna Audrey Hepburn... Śniadanie u Tiffaniego to jeden z najbardziej rozpoznawalnych filmów, w których zagrała główną rolę. Urodzona w 1929 roku, jako Audrey Kathleen Ruston. Druga Wojna Światowa doświadczyła ją w dotkliwy sposób, co wpłynęło na jej dalsze życie. Debiutowała w roli pierwszoplanowej w 1951 roku w filmie Monte Carlo Baby. Występowała z takimi gwiazdami jak Fred Astaire, Humphrey Bogart, Gary Cooper, Sean Connery.
Trailer Śniadanie u Tiffaniego:
Moon River - Audrey z gitarą
Jeden z lepszych filmików przedstawiających parkour, czyli ucieczka w efektownym stylu po murach, dachach i murkach. Fragment z filmu Luca Bessona, "Banlieue 13".
Zastanawiasz się, co wybrać: Jaguara czy Mercedesa? Zobaczmy, który z nich jest lepszy...
5-gwiazdkowy wóz na wiejskich dróżkach - spotkanie z drzewem.
Film prezentujący zalety posiadania systemu ESP.
System ten działa na bardzo prostej zasadzie – zablokowane koło można poruszyć w każdą stronę (czyli także na boki) używając podobnej siły. W efekcie, na zakręcie koło jest wynoszone tam, gdzie działa siła odśrodkowa, czyli na zewnątrz zakrętu. Wykorzystując tę zasadę, gdy przód pojazdu traci przyczepność (zachodzi podsterowność), to blokowane są koła tylne, by te pozwoliły na obrót pojazdu wokół własnej osi celem skierowania przodu we właściwą stronę. Analogicznie, gdy mamy do czynienia z nadsterownością, kiedy to pojazd zbyt szybko obraca się wokół własnej osi (szybciej, niż pokonuje zakręt) blokowane są koła przednie, by spowolnić ten ruch poprzez wytworzenie niwelującej go podsterowności. Wszystkie te korekty zachodzą wielokrotnie w ciągu sekundy i tworzą w rzeczywistości kontrolowany uślizg wszystkich czterech kół. Poślizg kół jest obliczany na podstawie prędkości obrotowych kół, czujnika przyspieszenia poprzecznego, czujnika przyspieszenia kątowego, czujnika skrętu kierownicy oraz ciśnienia w układzie hamulcowym. Na podstawie analizy danych z tych czujników system określa czy wystąpiła nadsterowność czy podsterowność i odpowiednio reaguje wyhamowaniem odpowiednich kół.
Korzyści z systemu ESP można łatwo wykazać w teście łosia. W systemach hamowania specjalizuje się firma Bosch. Poniżej kolejna prezentacja zastosowania systemu ESP firmy Bosch. Przy okazji kryptoreklama firmy Nokia w 1min i 30s ;)