• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

ABC gaga, czyli dadaizm nju century

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
30 31 01 02 03 04 05
06 07 08 09 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 01 02 03

Kategorie postów

  • Filmy i trailery (30)
  • Muzyka (4)
  • Pojazdy (12)
  • Programy TV (6)

Strony

  • Strona główna
  • Księga gości

Archiwum

  • Listopad 2013
  • Wrzesień 2013
  • Luty 2012
  • Marzec 2010
  • Styczeń 2010
  • Grudzień 2009
  • Listopad 2009
  • Październik 2009
  • Wrzesień 2009
  • Sierpień 2009
  • Lipiec 2009
  • Czerwiec 2009
  • Maj 2009
  • Kwiecień 2009
  • Marzec 2009

Najnowsze wpisy, strona 11


< 1 2 ... 10 11 12 13 14 15 >

Ale jazda

Jeden z lepszych filmików przedstawiających parkour, czyli ucieczka w efektownym stylu po murach, dachach i murkach. Fragment z filmu Luca Bessona, "Banlieue 13".

08 kwietnia 2009   Dodaj komentarz
parkour   street climbing  

Jaguar czy Mercedes?

Zastanawiasz się, co wybrać: Jaguara czy Mercedesa? Zobaczmy, który z nich jest lepszy...

 

5-gwiazdkowy wóz na wiejskich dróżkach - spotkanie z drzewem.

 

06 kwietnia 2009   Dodaj komentarz
Pojazdy   test   wybór   jaguar   mercedes  

System ESP

Film prezentujący zalety posiadania systemu ESP. 

System ten działa na bardzo prostej zasadzie – zablokowane koło można poruszyć w każdą stronę (czyli także na boki) używając podobnej siły. W efekcie, na zakręcie koło jest wynoszone tam, gdzie działa siła odśrodkowa, czyli na zewnątrz zakrętu. Wykorzystując tę zasadę, gdy przód pojazdu traci przyczepność (zachodzi podsterowność), to blokowane są koła tylne, by te pozwoliły na obrót pojazdu wokół własnej osi celem skierowania przodu we właściwą stronę. Analogicznie, gdy mamy do czynienia z nadsterownością, kiedy to pojazd zbyt szybko obraca się wokół własnej osi (szybciej, niż pokonuje zakręt) blokowane są koła przednie, by spowolnić ten ruch poprzez wytworzenie niwelującej go podsterowności. Wszystkie te korekty zachodzą wielokrotnie w ciągu sekundy i tworzą w rzeczywistości kontrolowany uślizg wszystkich czterech kół. Poślizg kół jest obliczany na podstawie prędkości obrotowych kół, czujnika przyspieszenia poprzecznego, czujnika przyspieszenia kątowego, czujnika skrętu kierownicy oraz ciśnienia w układzie hamulcowym. Na podstawie analizy danych z tych czujników system określa czy wystąpiła nadsterowność czy podsterowność i odpowiednio reaguje wyhamowaniem odpowiednich kół.

Korzyści z systemu ESP można łatwo wykazać w teście łosia. W systemach hamowania specjalizuje się firma Bosch. Poniżej kolejna prezentacja zastosowania systemu ESP firmy Bosch. Przy okazji kryptoreklama firmy Nokia w 1min i 30s ;)

 

06 kwietnia 2009   Dodaj komentarz
bezpieczna nauka jazdy   system esp   stabilizacja pojazdu  

Demonstracja systemu ABS

Poniżej filmik sponsorowany przez Continentala, reklamujący zalety systemu ABS:

 

06 kwietnia 2009   Dodaj komentarz
Pojazdy   filmy   prezentacja   system abs   bezpieczna nauka jazdy  

Limuzyny w akcji

Limuzyna Terminatora:

Limuzyna Ferrari? Czemu nie...

Ford F150.....

 

43-calowa plazma w limuzynie

 

Jet-doors w limuzynie Q7

 

Mercedes GL450

 

Po tym filmie warto się zastanowić, jaką pracę wykonują kierowcy limuzyn...

 

06 kwietnia 2009   Dodaj komentarz
Pojazdy   wypadki   nauka jazdy   limuzyna  
< 1 2 ... 10 11 12 13 14 15 >
1 | Blogi